
Budapest IX. Kerületi Szent-Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium
OM azonosító: 035282
Ellátott feladatok: általános iskolai nevelés-oktatás (alsó tagozat), általános iskolai nevelés-oktatás (felső tagozat), 4 évfolyamos gimnáziumi nevelés-oktatás, 8 évfolyamos gimnáziumi nevelés-oktatás
Weboldal: https://szgya.hu
Cím: 1093 Budapest 09. ker. Lónyay utca 4/c-8.
Intézményről:
A Budapest IX. Kerületi Szent-Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium a főváros egyik elismert oktatási intézménye, amely elkötelezett a minőségi tudás átadása iránt. Az iskola a Lónyay utca 4/c-8. szám alatt található, közvetlenül a IX. kerület szívében, könnyen megközelíthető helyen. Az intézmény nevét a híres tudósról, Szent-Györgyi Albertről kapta, aki Nobel-díjat nyert a C-vitamin felfedezéséért, így a gimnázium és általános iskola célja, hogy a tudományos kíváncsiságot és az innovatív gondolkodást ösztönözze a diákokban.
Az iskola több évtizedes múltra tekint vissza, és az évek során mindig is nagy hangsúlyt fektetett a korszerű oktatásra. A diákok itt nemcsak az alapvető tantárgyakban, hanem széleskörű művészeti, tudományos és sportolási lehetőségekben is részesülhetnek. Az oktatási rendszer rugalmas, lehetőséget biztosítva a diákok számára, hogy a leginkább érdeklődő és tehetséges területeken fejlődjenek. Az intézményben különböző tagozatok és szakkörök működnek, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy mélyebben elmélyedjenek a számukra vonzó tantárgyakban. A gimnáziumban kiemelt figyelmet fordítanak az idegen nyelvek tanítására, valamint a természettudományos tantárgyakra, figyelembe véve a XXI. századi oktatás elvárásait. A diákok modern, jól felszerelt tantermekben tanulhatnak, és az iskolai élet is gazdag: számos rendezvény, verseny, illetve közösségi program segíti a diákok fejlődését. Az iskola közösségi élete is élénk, fontos szerepet kapnak a diákönkormányzati aktivitások, a közös kirándulások és iskolai rendezvények, amelyek segítik a közösségi érzés kialakítását és erősítik a diákok közötti kapcsolatokat. |
> |